I'm Waiting You
Holla!



Welcome Here....

Bonjour Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.


Our Relationship




Story About Lover Ours


Big Claps


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Thanks...
Monday, June 11, 2012 | Monday, June 11, 2012 | 0 BlackWhite
Dear boyfriend , I want to tell you how I happy with you yesterday . Maigaddddd , saya terlalu happy sampai tak terkata . Sampai saya rasa kita berjumpa hanya beberapa minit je . Dah dua hari kita gaduh kan ? Kita tak bertegur sampai masa kita mula mula jumpa kat depan FoodJunction tu kan? Masing masing tanya saya mana awak pergi ? Saya pun risau dengan Ijam call awak tak angkat risau sangat k . Lastly angkat jugak call and then awak datang dengan dari cc nya terus ke Cs . Awak datang je awak terus terkejot kan saya dengan Syeera right ? Masa tu saya nak datang kat awak nak tampar awak tapi saya taknak sebab saya tgok muka awak saya rasa saya.................Hmmm ignore it.

Awak datang saya langsung tak tegur awak kan ? Act nak nangis saya tengok muka awak . Jantung laju macam nak terkeluar . Then awak tarik saya . Saya terus hulurkan tangan nak salam awak . Then saya still tak bercakap banyak dengan awak . Lepastuh kita semua nak jalan jalan awak pun peluk saya. Letakkan saya dekat bawah lengan awak . Start tu saya dah okay dengan awak , dah gurau happy semua . Semalam saya sempat berdoa dalam hati . Saya cakap "Ya Allah terima kasih sebab kau kurniakan dia untk aku" . Saya happy dengan awak k semalam even kita dah berperang abad ke berapa entah .

Thanks for yesterday . I'm shooooo happy with you baby . Saya tak tahu knp masa balik tu saya rasa sekejap sangat dapat jumpa awak . Rasa macam tak puas nak gelak nak share pasal mula mula kita tengah fall in love . Tapi dah terlalu malam mase tuh saya terpaksa balik even awak taknak saya balik . Hahahaha saya nak awak tahu saya happy dengan awak . Ingat ? No matter what i'll always love you :*


Older Post | Newer Post