I'm Waiting You
Holla!



Welcome Here....

Bonjour Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.


Our Relationship




Story About Lover Ours


Big Claps


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Don't cry only because me
Monday, July 23, 2012 | Monday, July 23, 2012 | 0 BlackWhite
Dah 3 hari aku berpisah dengan dia.... Dalam hati ni tk terlintas pun nak carik yang lain , nak carik crush or whatever . Aku redha semua ni jadi . Aku takkan pernah salah kan org lain dalam hal ni . Dalam hal ni mmg aku yang salah . Tak tahu jaga bf . Dalam masa 3 hari ni aku nonstop stalk dia kat fb , kat twitter . Biar lah hati aku ni patah seribu janji dia bahagia . Tu dah cukup buat aku tersenyum even fake smile ...

Semalam before aku tidur aku penuh kan tweet aku pasal #TheBestMomentWithYou . Seriously penuh dekat TL org sampai ramai orang kata "TL penuh dengan tweet Caca" . Bukan nak menunjuk , tapi just nak share kenangan lama dengan orang . Lepas je aku buat mcm tu seriously aku rasa lega.....

Bila dah bangun sahur tu , makan lahh . Lepas makan online twitter kejap . Check followers . Eh eh dia follow aku balik ....... Hm dalam beberapa minit . Hp bunyi , tapi aku malas nak bukak aku target maxis yang text aku . Dalam bape minit tu aku tgok lahh hp . Jakgi dapat text from "Mr Happiness" yes dia text aku . Dia kata "Untunglah semalam oncall , Even i tak stalk you tp tweet you masuk kat TL i :') . Damn i cry for that . Bye takecare ex :')" . Lepas je baca tenung text tu lama lama . Sampai tanya dalam hati betul ke ni dia text aku . Ke aku ngigau .

Lepastu aku reply lah text dia... Dia kata lepas dia break dengan aku dia takde pun nak oncall dengan sape sape . Yee mmg lah takde oncall dengan sape sape . Tapi awak ada niat nak carik crush kan ? Kalau tujuan awak just nak tweet mcmtu cuma nak buat saya jealous . Tolong lah stop it . I'm tired crying only because you.... Come on Caca , biar kan dia nak carik crush . Tu hak dia . Kalau dia rasa dengan carik crush after dia break dengan kau biarkan diaa . Jangan halang dia . Ingat he's not your mine anymore Caca *wipe tears*

Life must go on . Tak bole bergantung pada dia jee . Dia bukan bf aku lagi . Kalau dia sayang kau masa kau couple dengan dia . Dia takde niat nak sakit kan hati kau , takde niat nak ade crush , takde niat NAK KELUAR DENGAN PEREMPUAN LAIN . Aku kene teruskan hidup . No matter what , aku tak pernah menyesal setia dengan dia . Hm bye dearest reader.....


Older Post | Newer Post