I'm Waiting You
Holla!



Welcome Here....

Bonjour Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.


Our Relationship




Story About Lover Ours


Big Claps


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
I'm lose heart soo much..
Thursday, July 19, 2012 | Thursday, July 19, 2012 | 0 BlackWhite
Hari ke hari saya fikiran relationship kita ni . Hari ke hari saya fikir apa salah saya kat awak sampai awak buat saya mcmni . Hari ke hari saya takut hilang awak. Tapi? awak rasa benda yang sama ke ? Oh i think not anymore right ? Saya cuba tahan airmata saya . Saya simpan , pendam semua ni . Awak hide relay okay saya tak hide sebab saya sayang awak . Saya terfikir kenapa awak hide ? Maybe dah tawar hati . Tapi , awak saya terasa sangat saya ni syok sendiri . Sumpah !

Maybe awak happy buat saya macam ni . Untill now masing masing buat nacam takkenal je. Hari hari saya stalker fb awak , twitter awak . Asal stalker twitter je mesti nak nangis . Saya tengok awak alywas happy mention dengan perempuan lain . Takpelah , saya tumpang happy for you . Then tadi saya baru je stalker mention awak dengan Bella Aisyah . And awak mintak die carikkan die CRUSH ? Takpee , saya diam lagi . Saya pendam even saya dah tak tahan nak nangis .

Ya Allah , patut ke aku lepaskan dia ? Aku tahu sekrang dia dah tak happy dengan aku . Aku tahu , tapi die pernah fikir ke apa aku rasa ? Die pernah ke tahu apa aku rasa ? Die punya sakit hati je nak tunjuk ? Aku punya sakit hati ni mana nak letak ? Asal sakit hati je panggil perempuan tu crush panggil perempuan ni crush . Kalau lah aku dengan dia tak lama . Aku redha Ya Allah . Aku lepaskan dia dan aku akan maafkan semua salah diaaa . Kau berikanlah aku beribu kekuatan untuk hadap semua ni Aminn.....


Older Post | Newer Post