I'm Waiting You
Holla!



Welcome Here....

Bonjour Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.


Our Relationship




Story About Lover Ours


Big Claps


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
He always with me......
Saturday, August 18, 2012 | Saturday, August 18, 2012 | 0 BlackWhite
Nama dia Amighul Aslah.......... Kenal tak? Hahahahaha nak tahu lebih lanjut pasal dia? Try search dia kat twitter @AremorRay kat fb Amirul Aslah ... Hee dia handsome kan? Dia tinggi kan? Yee memang pon... Hee today i want to share with blog about him... Sorry ye cerita pasal awak kat blog ni. Mohon jangan maghaaa!

Okay aku baru je kenal dengan dia . Kira dalam awal awal puasa gitu . Now , we're friends . And we too close . Dia baik , he the reason i smile , laugh and anything else . Dia selalu ada dengan aku when aku sedih . Lagi lagi kalau pasal ex aku and bestie aku si Zatiey . Ramai sangka masa aku hang dengan dia tu dia bf aku. Trolololol agaknya dorang tak perasan yang aku kalau jalan sebelah dia serious mcm adik beradik. Eh? hahahaa

Dia handsome , dia cute , dia pemalu , dia dia dia... Hahahah lol . K dia lelaki pertama kata aku ni sweet , caring . Eh..... selama ni ex ex aku pernah abis cakap aku mcmtu . And aku tak tahu kenapa sejak aku rapat dengan dia . Aku automatik jadi mcm ni. Hahahahahah sangat lawak kalau aku baca balik apa aku send text kat dia k....

Cara dia text aku suka buat aku senyum soghang soghag . K ni malu ! hahaha . To be honest aku suka kawan dengan dia . Sometimes we're like a bestfriend . When aku ada problem dia always be a good listener . Aku pun buat benda yang sama . Kan awak? Sepp sikit! hahahaa . Okay pape pun dia baik . Hee eh dah gua bengang ni . Kbyeeee...


Older Post | Newer Post