I'm Waiting You
Holla!



Welcome Here....

Bonjour Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.


Our Relationship




Story About Lover Ours


Big Claps


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
I'm sick and tired of this!
Thursday, August 30, 2012 | Thursday, August 30, 2012 | 0 BlackWhite
Aku harap sangat semuanya akan kembali reda dengan cepat. Ya Allah..... Why aku menangis? Maybe aku still sayang dia lagi and tksanggup tgok dia dengan org lain and mention aku cakap dia takboleh kuat kalau takda aku dengan mama dia. Aku boleh tipu orang lain yang aku ni dah tksuka kat dia apa semua but.... Tak semua tahu semua tu.. Penat pendam smua ni!

Dear ex.. please carik pengganti saya secepat yang mungkin. Please please please buat saya MOVE ON! Pleaseeeeeee..... Awak ingat tak masa kita gaduh saya pernah cakap saya tak mati kalau awak takda? Memang saya tkmati kalau awak tkda but your my happiness.. Masa tu saya tksempat nak terangkan kat awak. Awak dah marah dah tknak ckp dgn saya untill kita break.......

Saya cuba wak lupakan awak . Buat diri saya sendiri bahagia . Berpura hidup bahagia tanpa awak . Berpura hidup tksuka kat awak . Berpura hidup seolah olah saya ni mampu dpt yg lebih baik dari awak . Saya penat Mohamad Shazreen. Penat sangat sangat sangat... Dalam hal ni saya tkboleh salah kan awak 100%. Salah saya jugak sebab terlalu sayangkan awak . Salah saya jugak masa first2 kenal saya melayan awak. Benda ni takkan jadi kalau saya tak buat salah saya ni. Bodohnya aku ni....

Setiap orang yang sebut nama awak depan saya selalu kene marah. Awak tahu sebab apa? Sebab saya tknak dalam masa saya tengah happy teringat moment saya dengan awak. Awak tahu kan tu seksa bagi kita berdua?Setiap hari saya kene marah dengan Nana sebab tidur asyik bukak lagu yg sama and pakai gelang kertas yg kita pernah mandi kat starhill tu kt tgn saya. And automatik saya akan terigat awak lamar saya dekat starhill as tunang awak...

And today awak try mention saya and tegur saya . And today jugak awak send kat inbox saya ckp mcmtu.. And tu yg buat saya tersentap sangat sangat.... Saya terasa saya ni bodoh useless sebab cepat cair dengan laki . Awak takkan send inbox tu kalau awak tk tahu saya ni jenis mcm mana kan? Thanks fr your advice.... Saya harap one day saya boleh lupakan awak but not our memories..

But remember one this! Saya tinggalkan awak bukan sebab org yg saya suka. Saya tinggalkan awak bukan saya benci dengan awak. Saya cuma nak awak sedar yang saya terlalu penat menangis and i'm too love youuu! Sebab saya sayangkan awak lah saya lepaskan awak and i want you find your happiness. Thats all!!!!!I


Older Post | Newer Post