I'm Waiting You
Holla!



Welcome Here....

Bonjour Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.


Our Relationship




Story About Lover Ours


Big Claps


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Falling in love?
Thursday, September 6, 2012 | Thursday, September 06, 2012 | 0 BlackWhite
Aku suka dia? Aku jatuh cinta? Hahahahaha its hard to explain.. Sebab aku sendiri tak tahu betul ke tak apa aku rasa . Tak pun.... Just syok sendiri.. Dia baik , dia gedik . Apa yang penting dia tu bagi aku macam "Google" apa yang aku carik ada kat dia... Tapi..... dia terlalu terlalu terlaluu baik sangat . Sampai sometimes aku rasa aku tak layak dengan dia. Ok ni serious! Hahahaha

Okay ktorang mengaku yang ktorang suka sama suka . Sayang sama sayang . But ktorang tk mengaku yang ktorang ni couple okay? Ktorang kawan ada lah dalam sebulan lebih mcm tu.. Ktorang selalu text , call , mention on twitter apa semua . Ktorang terlalu rapat sampai kan semua orang ingat aku dengan dia couple . Hahaha kelakar kan? Sampai kan Zaty tanya "Caa bila dia nak purpose kau?" Aku just jawab "Eh merepek je kau ni dia baik lah mana sesuai dgn aku" Ok aku tahu tu ayat pasrah Hahaha

Dia baik tak layak pun dengan orang mcm aku . Serious ok... Kadang kadang terfikir kalau ktorang couple boleh ke dia jadi lebih baik dari semua ex aku? Boleh ke dia tahan dengan ego and kerenah aku? Boleh ke sabar dengan perangai aku? Boleh ke dia tkcarik org lain when ktorang dalam relationship? Boleh ke? I dont think so..... To be honest aku tak takut untuk couple lagi cuma aku takut , serik disakiti dengan hal yang sama . Thats all..

Aku penat , asyik aku je kene . Yes aku mengaku dorang takkan carik org lain kalau aku ni pandai jaga ex ex aku . Tak ego . Tak terlalu ikot kan sangat perasaan . Tp dorang tk pernah faham aku.... Aku pantang di cabar kalau org mintak jgn carik dia . Ye aku takkan kalah dengan org yang bernama lelaki . Sebab aku tknak lelaki ingat aku ni lemah . Tp kenyataan aku memang lemah . Yes too weak! Aku mmg pantang bila org suruh aku buat mcm tu. Seriously aku takkan boleh control ego aku. Mohon faham.....

Aku susah nak control ego . Aku tak tahu lah kalau yun tu boleh tahan dengan kerenah , perangai , ego aku , marah aku apa semua... Satu je aku cakap . Kelemahan aku , aku tkboleh control ego aku , and aku cepat sentap tu je.... For you yun , saya mintak maaf kalau saya ni bagi harapan setinggi gunung . Saya nak awak tahu . Saya tak sebaik ex ex awak . Awak kene fikir tu semua okay ? Ingat saya tknak awak menyesal bila one day awak accept saya as girlfriend awak. Fikir lah baik baik.


Older Post | Newer Post