I'm Waiting You
Holla!



Welcome Here....

Bonjour Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.


Our Relationship




Story About Lover Ours


Big Claps


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
I Do Love Him.....
Saturday, September 22, 2012 | Saturday, September 22, 2012 | 0 BlackWhite
Rasa macam tkpercaya je benda yang aku rasa sekarang ni. Hahahaha serious fall in love ni best. Rasa mcm diri kita ada orang sayang and jaga. Mmang betul hampir 2bulan aku hidup single . Tapi secara jujur aku tkrasa bosan single . Sebab ada orang yang sentiasa ada dengan aku 24/7 . Takde orang rasa fall in love tu tkseronok kan? Tipu lah kan kalau tkseronok. Hehehehe

Orang yang selalu ada dengan aku adalah orang yang bernama Amirul Aslah. Dah hampir 2bulan jugak aku kenal dengan dia , rapat dengan dia , contact dia. To be honest aku dah sayang dia , dah suka dia. And dia..... maybe rasa benda yang sama. Hati orang kan? Kita tak tahu apa dia rasa. Aku tktahu apa specialnya dia sampai aku suka kat dia. Apa yang penting aku sayang dia.

Bila jumpa dia mesti ketawa , mesti share something termasuk pasal family. Aku suka story dengan dia. Sometimes dia macam kawan aku yang selalu cerita pasal masalah dia , apa yang dia suka and anything else. Sometimes dia macam abang/adik aku yang gedik nak merajuk , suka buli aku like siku kepala aku , tarik telinga dan lain lain. Haha sometimes dia macam Ayah aku yang selalu nasihat aku bila aku sedih.

Semalam aku macam biasa balik sch naik bus . Bila sampai sch u1 aku tktahu kenapa jantung aku dupdapdupa jakgi........ Ehh Yun naik bus lah.....Hahahahaa lepastu dia duduk depan aku and akak ajak dia pergi jusco sekali. Hahaha pergi jusco makan , beli brg dpur sikit and lepak rumah aku sampai petang. And... cuba teka dia buat apa dengan aku... Masa balik tu dia amik tangan aku and dia kiss tangan aku and say.... Iloveyou. Ya Allah aku terdiam tahu tak.. Macam macam aku rasa terharu,malu,suka hahaha.

Apa yang penting aku sayang dia ikhlas. Tk tengok muka dia yang ala ala macam zayn malik yeye tu. Hahahahahahaha dia tetap bangla kesayangan aku. K fullstop. Yun terima kasih sebab awak datang dan cuba happy kan hidup saya yang selalu sedih sebab ex saya. Terima kasih sebab sudi sayang saya jaga saya dengan ikhlas. Saya happy dengan awak . Thanks a lot sayang!


Older Post | Newer Post