I'm Waiting You
Holla!



Welcome Here....

Bonjour Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.


Our Relationship




Story About Lover Ours


Big Claps


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
My wishes......
Saturday, September 15, 2012 | Saturday, September 15, 2012 | 0 BlackWhite
Hi... Raya hampir tamat.... Sekolah jugak hampir tamat... Okay aku mengaku aku pun makin tua... 29september ni cukup 16 tahun aku hidup dekat dunia ni. Alhamdulilah segala suka duka tangis ketawa aku tk pernah hadap sorang sorang . Even takde kawan , best listener , Bf untuk share tetapi aku ada Allah yang sedia tahu apa yang aku rasa selama aku hidup 16 tahun . Hanya Allah yang tahu segala jalan cerita hidup aku.

Setiap birthday orang nak jadikan moment tu paling bahagia kan? Mmg tksemua birthday perlu sambut hang out , suka suka sometimes kene lah duduk rumah baca Yaasin right? Tapi aku teringin sangat nak dapat hadiah yang best best. Like sweet couple. Bila birthday gf mesti ah bf dia belikan rantai , teddy bear or anything else. Benda yang paling aku beria nak ialah... Seseorang pakai kan aku rantai time birthday aku... Haa heaven nya...

Aku harap takde siapa yang baca post ni. Sebab aku tknak orang kata aku ni meminta minta! Woi ni just benda yang aku angan angan kan selama aku hidup 16tahun okay? Bukan untuk memintak mintak. Tolong faham.... Sumpah aku cakap tulah satu satu nya harapan aku bila setiap kali birthday aku datang... Tapi aku tahu , aku faham benda tu takkan terjadi sebab... Aku ni mana lah ada bf. Siapa nak pakai kan rantai untuk aku? Hahahahaha kesian kan?

Sokay... One day insyaAllah aku akan dapat apa yang aku impi kan ni. Maybe bukan sekrang but maybe 2 3 tahun lagi kan? Sokay.... Apa yang aku dapat time birthday aku nanti aku akan hargai. simpan and jaga.... Even setakat wish pun orang bagi aku akan hargai sekurang kurangnya dorang sudi wish . dari tk sudi langsung kan. Heheheh okey bye...


Older Post | Newer Post