I'm Waiting You
Holla!



Welcome Here....

Bonjour Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.


Our Relationship




Story About Lover Ours


Big Claps


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Our Anny........ :'(
Saturday, September 1, 2012 | Saturday, September 01, 2012 | 0 BlackWhite
Bye august! Welcome my dear september.. Bulan september sangat special bagi aku because birthday aku!! Yehaaaaa! Today 1september already... If we still together mesti dah 5bulan couple... Dear you , thanks sebab still sudi wish our anny and still ingat... Awak saya happy sangat awak wish anny kat saya...

Suddenly... tetiba teringat masa kita dah nak couple. Saya buat perjanjian dengan awak. Kalau 30hb tu saya keluar dengan awak fr our first date automatik tepat jam 12 awak lamar saya . Saya akan accept. Still ingat perjanjian ni?? Awak lah laki pertama dari fake relay bertukar jadi real relay..... Sebelum ni saya tkpernah fall in love dengan fake relay saya. Awak lah laki pertama yang sometimes bertuah sometimes malang!

And our first date sangat happy. Awak layan saya mcm gf awak. Awak peluk saya , awak bisik iloveyou kat telinga saya. Awak belikan saya chocolate cadburry . Awak tlg saya carik akak saya yg kononnya hilang masa tuh. Apa yg penting awak takut bila saya marah kan? Hahahahaa k.... saya tahu.... Then awak hantar saya sampai naik bus and awak kiss saya . And i was like.... "Mimpi ke?hahahahaa"

And our last date.. Tak awesome langsung tapi awak tetap buat saya ketawa,happy.... Our last date kita hanya spend time skejap je.. Sebab kita jumpa pun ptg. awak balik pun pukul 8 lebih kan? Sebab awak tak sihat.. Awak tahu? Saya takut masa tuhh.... Awak sesak nafas and saya tk tahu nak buat apa . Buntu sangat. Lastly saya hantar awak naik bus. And awak mintak kiss kat bibir but saya tknak sebab syeera tgok and saya malu. Hahahaha sorry.

Anyway thanks fr all tears , laugh , sweet moments , smile and your cutest face! I will apprieciate it. Saya harap one day awak dapat yang lebih bahagia dari yang saya jangka. And we're friends ever..... Bye.. Takecare yourself.. And sorry to you yang tksuka aku update blog pasal dia. Bg aku ruang untuk lepaskan semua ni.. One day mesti aku akan stop jugak trust me! Please.. kalau kau kat tempat aku kau akan buat benda yg sama! Thanks fr read. Bye readers...


Older Post | Newer Post