I'm Waiting You
Holla!



Welcome Here....

Bonjour Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.


Our Relationship




Story About Lover Ours


Big Claps


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Deep in my heart I really love you.....
Wednesday, October 17, 2012 | Wednesday, October 17, 2012 | 0 BlackWhite

Saya tak pernah mintak untuk awak jadikan saya pertama mahu pun terakhir. Saya cuma mahu awak bahagiakan saya , hargai saya , ceriakan hidup saya , jadikan saya org yang terpenting dalam hidup awak pada masa sekrang. Only that..... Saya taknak awak berjanji apa apa dekat saya sebab kita tak tahu apa yang telah tertulis untuk kita berdua. Saya mengaku saya sendiri tkmampu berjanji apa apa. Saya akan berikan apa yang saya mampu beri untuk awak. Saya sayang awak..........

Saya mengaku saya tak lah sempurna orang lain . Tapi saya akan cuba jadi yang terbaik didepan mata awak.  Saya tk mengharapkan awak yang terakhir untuk saya . Saya tkpernah mengharapkan awak lah lelaki yang mampu bagi saya seribu satu senyuman kemungkinan besar awak adalah seorang lelaki yang buat saya menangis 24/7 satu hari nanti....Dan saya tak pernah mengharap kan kita kekal sampai bila bila sebab saya hanya percaya jodoh dari Allah. Awak percaya dengan kebesaran Allah tak? Kalau kita ada jodoh Allah mesti temukan kita dan satu kan kita kan? insyaAllah....

Akhir akhir ni saya tk sedap hati and saya selalu mimpi awak tawar hati dengan saya . Saya risau sebab tu akhir akhir ni saya asyik termenung , diamkan diri . Memang saya tkdapat nafikan yang awak lah lelaki yang mampu bahagia kan saya pada masa sekarang ni saya juga tak dapat menafikan awak lah lelaki yang boleh terima saya seadanya . Saya tak dapat nafikan awak lah lelaki yang sayang sayang sepenuh hati awak . Saya tahu ni semua baru saja bermula . Saya baru saja bermula untuk hidup bahagia dengan orang yang saya sayang sekarang ni. To be honest saya tak dapat bayangkan kalau ni semua dah berakhir.

Saya mintak maaf apa yang saya taip ni agak merepek bagi awak. Tapi ni semua apa yang saya rasa. Saya percaya apa yang saya rasa ni. Tapi saya nak awak tahu . Awak lah lelaki yang paling baik yang pernah saya  kenal even semua org ada kejahatan tersendiri. Bagi saya awak lah lelaki yang terlalu baik yang pernah saya kenal and sayang . Awak selalu cuba untuk bagi kebahagiaan kat saya . Awak selalu cuba berikan apa yang saya nak. Awak selalu cuba jadi yang terbaik untuk saya . Yes! Saya tahu tu semua......

Sometimes saya takut awak jadi macam ex ex saya yang suka buat saya menangis pasal awak . Yang suka sakitkan hati saya tanpa awak sendiri sedar . Saya risau sampai saya termimpi awak akan berubah hati . Kalau benda tu jadi satu hari nanti.. Saya nak awak tahu kalau saya bersyukur sngat dapat sayang and jumpa dengan lelaki sebaik awak . Saya rindukan awak . Saya takut awak hilang. Awak jaga diri ea. Saya minta maaf kalau saya pernah ada salah kat awak and buat hati awak sakit maybe tu semua berlaku tanpa saya sedar. Deep in my heart i really really really love you.. Assalamualaikum sayang..... :')


Older Post | Newer Post