I'm Waiting You
Holla!



Welcome Here....

Bonjour Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.


Our Relationship




Story About Lover Ours


Big Claps


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Fuck! I hate this feeling~
Friday, November 23, 2012 | Friday, November 23, 2012 | 0 BlackWhite
Again again again.. Urghhhh! Tension aku kalau hari hari macam ni. Seriously! Hm semalam gaduh lagi. Sebab perempuan lagi. Haih...... Sabar jelah aku. Like seriously rasa menyesal semalam aku stalk perempuan yang mention "Hi sayang" kat yun tu. Kalau aku tak stalk mesti aku tak dapat tahu ni semua. Tak nangis tersedu sedu semalam. Tak nyusahkan yun datang rumah pujuk aku malam malam buta. Its okay benda dah jadi takboleh nak buat apa.

Semalam aku cuba sedaya upaya aku tahan airmata aku . Control marah . control ego control jealous apa semua. Bila akak bersuara je cakap aku ni bodoh. Pergh meleleh siaaa airmata. Akak cakap mcmni "RT lah bodoh. Kau ni asal bodoh sangat? Jadi perempuan jangan bodoh sangat lah. Eeee kau ni mmg bodoh lah" airmata terus keluar dan aku berkata "Aku tengah cuba kak jadi penyabar kawal ego" dengan suara sebak nak mampus. Akak cakap aku ni dah penyabar. Penyabar lah sangat sampai org pijak kepala aku. Bila dah ego. Macam sial pulak perangai. Hmm aku hanya mengalir kan airmata dan cakap diri aku sendiri bodoh.....

Aku cuba sorokkan everything dari yun. Aku cuba pendam semua ni. Aku cubaaaa.... Aku rep text yun macam biasa. Reply mention macam biasa tapi airmata tak berhenti mngalir. Bilaa bkak je profile yun tengok perempuan tu cakap "Waalaikumsalam wahai imam saya" k.......... Cuba kau beritahu aku perempuan mana tak jealous? Aku rasa kalau aku ni tak control ego memang aku akan RT and aku akan perli sepuas puas hati aku. Tapi aku taknak penting kan diri aku sendiri. Aku taknak yun bosan dengan aku. Aku taknak sebab kan ego aku. Aku hilang orang yang aku sayang untuk kali ni. Tu jeh niat aku :')

Aku dah tak tahan sangat semalam. Aku offline aku sign out twitter. Aku nangis sambil jerit bawah bantal.... Sampai tersedu sedu. Nasib baiklah ibu tak dengar . Yang dengar nana je. Aku baring sebelah dia. Aku nangis puas puas. Dia cuma diam... Aku tahu masa tu dia tak mampu buat apaapa. Its okay hanya ada dia kat sebelah aku dah boleh buat aku tenang sikit. Aku tak tahu pulak yang akak onl sebelah aku marah marah yun kat twitter. Seriousss! Honestly akak aku mmg mcmtu. Sama je masa aku dengan adam dulu. Dia sanggup gaduh dengan adam tu asalkan adam tu settle dengan aku.

Menangis punya menangis sekali tertidur kat sebelah akak. Penat sangat menangis. Mata bengkak macam panda dah. Muka sembam.... Ibu masuk bilik tanya aku kenapa aku pura pura tidur je. Hehehehe then aku pun tidur lah.. Jakgi yun datang masuk bilik kejut aku tapi aku tidur balik. Hm yun kata aku tidur tersesak esak. Pastuh nangis nangis. Lepastu ktorang pun slowtalk.......... Act masa slowtalk tu airmata bertakung jeh....

Awak saya nak awak tahu. Saya sayang awak. Kalau saya tak cemburu saya tak sayangkan awak. Awak kene ingat tu. Saya cuba kawal semua perasaan saya dalam satu masa. Seksa saya wak. Seriously seksa sangat.... Bila dah tak tahan sangat thats why saya nangis. Saya bukan nak awak gaduh dengan nak mintak simpati. Tp saya nak luahkan apa yang saya rasa je dengan airmata saya tu. Saya minta maaf sebab banyak nyusahkan awak. Saya tak tahu kenapa saya dengan awak saya cepat sangat sensitif. Memang awak cakap awak takde hati langsung kat perempuan tu. Tp agak agak kalau nak cakap mcmtu. Fikirlah.. saya ni bukan tunggul wak.

Kalau saya mention mcm tu dengan laki awak jugak akan rasa apa yang saya rasa. Tp awak anggap saya ni ragu ragu dengan awak. Awak saya mention dengan adam pun awak jealous. Mention biasa biasa pulak tu. Apa lagi kalau tetiba dia mention saya panggil "Hi sayang" fikirlah meresap tak meresap ah awak. Saya percaya awak takde hati langsung kat dia. Kalau kau ada hati kat dia sekalipun memang mampus aku seksa kau. Hahahaha. Its okay saya akan cuba sedaya upaya saya tahankan relay ni. Saya cuba control semua perasaan saya. Saya cuba yang terbaik. Saya sayangkan awak Amirul Aslah... Always... Bye :')



Older Post | Newer Post