I'm Waiting You
Holla!



Welcome Here....

Bonjour Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.


Our Relationship




Story About Lover Ours


Big Claps


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
I'm trying my best......
Wednesday, November 14, 2012 | Wednesday, November 14, 2012 | 0 BlackWhite

Alhamdulilah dah sebulan lebih saya dengan awak . Saya bercukup terima kasih sebab awak mampu sabar dengan saya , tahan dengan saya , ikutkan rentak saya dan semuanya...... Saya tahu awak sedang cuba jadi yang terbaik untuk saya. Saya tahu itu... Tapi saya nak awak tahu saya rindu nak text dengan awak dari pagi sampai ke malam.... Saya mintak maaf sebab saya abaikan awak. Saya cuma penat bekerja. Masuk pukul 10 balik pun pukul 10. 12 jam wak saya kerja. Penat kerja saya tak sama langsung dengan penat kerja awak. Kerja saya sentiasa ikut bontot customer. Kalau customer 1jam kat situ . 1jam lah saya kene berdiri... Penat sangat and balik kerja pulak saya penat then kadang kadang dapat text dengan awak sekejap je kadang kadang terus tak dpt text and tidur...

Saya takde niat nak abaikan awak. Saya cukup tahu awak tak suka diabaikan... Andai kata suatu hari nanti awak nak tinggalkan saya disebab kan benda remeh ni saya tak tahu lah nak cakap apa. Awak dah bsar . Boleh fikir secara matang. Saya cuma taknak awak sama kan saya dengan ex awak and tu paling saya tksuka. Kadang kadang kat tempat kerja saya selalu fikir kan pasal relay kita. Apa jadi kalau kita hari hari mcmni. Haihh confirm awak bosan dengan saya. Hahaha saya tahu tu :)

Saya cuba semampu saya carik masa untuk text dengan awak time kerja. Tapi takboleh wak bos saya always ada dengan saya . Kedai saya tu always ada cctv. Memang susah nak main hp... Bayangkan lah baru je nak duduk rehat customer datang tak putus putus. Penat tak penat lah saya layan diorang. Nak taknak saya kena kerjaa. Saya kena layan diorang even saya ni penat mcm mana sekalipun....Tapi saya taknak awak rasa di abaikan. Awak ajak saya keluar balik kerja saya pergi sebab saya rindu kan awak. Sebab saya nak spend time saya dengan awak. Sebab saya rindu nak date dengan awak.............

Saya cuma nak awak tahu yang saya tak pernah abaikan awak. Dan saya nak awak cuba belajar think positive pasal relay kita pasal saya and pasal diri awak jugak. Kalau awak selalu think negative benda tu akan jadi betul betul and awak nak semua tu jadi? Fikirlah...... Cuba belajar think positive okay? Tu semua untuk kebaikan awak and relay kita. Trust me baby... I love you. Yes only youuu........... Bye lover..... :')


Older Post | Newer Post