I'm Waiting You
Holla!



Welcome Here....

Bonjour Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.


Our Relationship




Story About Lover Ours


Big Claps


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Last night......
Friday, November 16, 2012 | Friday, November 16, 2012 | 0 BlackWhite

Semalam kita bergaduh only because adik angkat awak. Hahahaha benda lucu kan? Ha'a hotak kau lucu. Buat sakit hati aku adalah! Okay macamni.. Semalam masa tengah online kan twitter yun sekejap... Aku check lah semua fav dia mention dia DM dia semua tu. Suddenly tetiba tengah check fav yun.. Eh adik angkat dia cakap....... Haaa malas aku nak cakap. Hahahaa nak tahu tanya yun sendiri. Kenapa mesti dia fav? Asal tak RT? RT jeeeeeee lah aku mana ada kisah. Hati aku ni kan batu! Hahahahaa

Pada awalnya..... K rileks ahhh. Benda kecik kan? Buat apa nak melenting. Sekali baca tweet adik dia yang second tu. Hahahahahahahaa sejuknyaa hati aku baca↖(^▽^)↗haha rasa kan macam sepanjang masa nak berjoget. Haha aku memang takboleh terima orang cakap yun tu lain since dia ada gf.. Lagi lagi aku ni haa gf dia!! Buto lah kalau aku ni tak terasa en. Yelaa time yun tu tkada gf layan adik dia kemain. Bila dah ada gf yun dah tak layan sangat sebab yun nak jaga hati aku. Ye apa yang dia buat semua betul. Tapi kalau adik dia dah merengek yun tu berubah siapa tak angin kan?

Aku tak cakap banyak dgn yun. Aku just nak dia layan adik sayang dia tu macam mana dia layan before aku dengan dia. K I'm not jealous. Oh maybe..... Haha bak kata yun dia kenal adik dia dari tahun lepas. K... Aku tahu lah dia kenal adik dia dulu dari aku. Its okay even aku sentap haa pergi mampus! Aku malas nak fikir. Aku just mintak yun buat tu jeh.. Aku sakit hati pun bukan dia tahu. So senyummmmmmm jeh... ↖(^▽^)↗

Hahaha yelah yelah aku ni baru berapa bulan jeh kenal yun tu. Setengah tahun pun tak sampai lagi yang aku nak meroyan semacam kenapa kan? Rileks take it easy! Lepas ni nak oncall ke text ke or so on lah kan buat jelah. Takdenya aku ni nak kesah dah... Eh? Macam dah tak sayang pulak kat yun. Haha bukan mcmtu tapi just nak jaga hati adik dia jeh. Hati aku ni batu so tak payah fikir apa. Aku sakit hati ke apa ke takde siapa tahu except akak aku sendiri. Pity me..... Hahahahaa

Tengah bad mood semalam.. Akak tanya ah aku ni tweet untuk siapa. So aku cerita lah kat dia dari A to Z and dia pun pakai bedal tweet ikut suka hati dia... Lepas je aku cerita tu semua aku pun cakap "Semua orang bodoh. Eee semua lah bodoh. Semua nak buat aku sakit hati. Bodoh sangat. Mampus sana!" Banyak kan aku cakap bodoh. Hahahahahaha akak aku hanya diam dan dengar apa aku cakapkan... Pastuh aku terus masuk bilik air and take a showwahhhhhh! Prentending nothing happend! keluar bilik air jeh aku nyanyi puas puas untuk happy kan diri sendiri. Lepastu aku makan banyak banyak sampai rasa nak termuntah kan balik makanan tu semua. Hahaha then mata pun dah ngantuk sementara tunggu twitlimit habis. Aku pun dengar lah lagu Yakin cintamu ku dapat sampai nak terlelap... Jakgi yun masuk bilikk..........

Yun pegang pipi aku yun cakap sorry banyak kali. Tanya banyak kali yang aku ni dah maafkan dia ke belum. Peluk aku apa semua... Yang aku ni just tolak dia , pukul dia , tampar dia , tumbuk diaa. Takdenya nak cakap baik baik masa tuh... Then masa nak balik tu yun cium dahi aku.... Dia dukung aku apa semua then peluk aku sampai aku separuh nafas.... Dia paksa aku salam dia. Aku just tepis je tangan dia. Padannya muka awakkkk!↖(^▽^)↗

Okay benda dah lepas. Lepasni nak layan sesiapa pun layan lah wak... Saya dah malas nak dengar awak tu lain since awak dengan saya. Faham? Awak rileks je hati saya ni batu so takdenya nak sakit hati. Haha awak kena ingat awak tu abang sayang dia... So tak baik abaikan adik sayang awak tu. Dia kan perlukan awak. Dia kan penting bagi awak. Lagipun korang kan dah kenal lama. Saya ni dengan awak setengah tahun pun tak sampai lagi en? So saya takkisah lah. Aku ni hati batu. Takdenya nak sentap sentap ni. Dah biasa makan hati sakit hati ni semua. Bukan baru ni jeh kena. Sebelum ni pun pernah kena. Haha byeee ↖(^▽^)↗


Older Post | Newer Post